BTB Heavy Machinety tūre: Čekpoint nr. 1

Pēc nedaudz vairāk kā nedēļas esot ceļā, beidzot ir radusies iespēja un laiks, lai padalītos ar jums  Beyond The Borders vasaras tūres notikumos un piedzīvojumos. Izmantojot mums visas pieejamās tehnoloģijas un ierīces, mēģināsim jūs informēt par aktuālajiem notikumiem mūsu ceļouma laikā.

Tātad, mūsu stāsts sākas tur, kur beidzas iepriekšēais. Ironiskā kārtā tieši pēc "Pizza Caffetas", kas  tika organizēta ar cēlu mērķi, lai savāktu naudu priekš advokāta, kas pasargātu mūsu māju no "Ļaunās Acs" jebšu naudu mīlošiem kapitālistiem, mūsu namdurvis rotāja dusmu un bēdu izraissošs paziņojums, kura saturs pavēstīja par mājas nojaukšanu 15 dienu laikā. Tādi paši paziņojumi rotāja arī kaimiņmāju fasādes. Un tikpat ironiskā kārtā viss tas notika pāris dienas pirms došanās tālajā ceļā. Neko darīt-mantas jāpako šā vai tā. Visu vērtīgo, ko nevarējām paņemt ar sevi, novēlējām Barselonā paliekošajiem draugiem/skvoteriem: gan jau saimniecībā noderēs. Pēdējoreiz aizverot aiz sevis nu jau tukšās un vientuļās mājas durvis, dodamies ceļā, pametot mūsu kādreizējo dzīves vietu likteņa varā.

Ļaujiet iepzīstināt ar mūsu komandas sastāvu!

Gita-foto/video operators... pilda arī dažas citas funkcijas
Miša (dažreiz arī Mihaels Šūmahers)- šoferis, kas nes mūs uz sava lidojošā paklāja vārdā VOLVO
Un šis ir Mazulis-mūsu ceļa biedrs posmā līdz Tulūzai
Stas-solo zvaigzene, salauztā pirksta īpašnieks

Kolīdz esam pametuši Barselonu, lai cauri Pirenejiem pa ceļam uz Tulūzu dotos uz karstajiem avotiem, laikapstākļi drastiski izmainās: pēkšņi sauli aizsedz bieza, pelēku mākoņu masa, no kuras ik pa laikam nolīst lietus vai brīžiem pat izkrīt sniegs. Temperatūra krasi noslīd kritiski tuvu nullei...

Nākamajā dienā turpinām ceļu uz Tulūza, izmetot nelielu līkumu caur Karkassonei

Līkuma mešanas iemesls ir šī vecā pils, kas ar savu aizvēsturiskumu un milzīgajiem mūriem piesaista ne tikai mūs, bet arī bariem tūristu

Nākamajā dienā iekš sociālā centra/skvota" Les Pavillions Sauvages" BTB spelē pirmo tūres konci...kopā ar citiem trakiem elektroniskās (un ne tikai) mūzikas alķīmiķiem

Pāris dienas pēc uzstāšanās mēs atstājam Mišu viņa matricā un dodamies tālāk uz nākamo pieturvietu:Villefranche de Reuergu, kur paredzēta nākamā uzstāšanās

Pa ceļam-nedaudz saules...

...un nedaudz lietus

Un nedaudz siltas tējas, kas pagatavota no pa ceļam salasītām piparmētrām

Dubultais saulriets

Un kur nu bez nelegāla ugunskura dabas liegumā

Nelielajā pilsētā Villefranche mēs nonācām ļoti mājīgā vietā -"Les Haut Parleurs" ("Skaļruņi"), kur BTB spēlēs jau otro reizi!

Pirms uzstāšanās-neliela pastaiga pa Viduslaiku vecpilsētu

Otrā rītā sapnis par Franču brokastīm piepildās: kafija un kruasāni

Vecas sienas-vēstures liecinieces

Tusiņš bija jautrs: publikas pilns bārs, daudz alus un skaļa mūzika-perfkta atmosfēra!

Kopā ar hip-hop brigādi CERNA

Ballēšanās ievilkās līdz vēlai naktij, līdz kaimiņš sāka mētāties ar kūkas sastāvdaļām: kilo ar miltiem, dažas olas, nedaudz ūdens, šādi tādi dārzeņi, un viss kopā sajaukts ar dusmu un aizkaitinājuma saucieniem.Ballīti gan tas neapturēja, bet pašplūsmā ļaudis nomainīja dislokācijas vietu, kur tusiņš turpinājās līdz rītam. Uz bruģa izcepto kūku nācās berzt no rīta.
Nākamajā rītā: nelielas pohas pēc negulētas nakts-Stas izmanto šo iespēju lai dotos detox izbraucienā uz nākamo punktu: Frayssinous. Sametis mantas mašīnā, viņš dodas ceļā vien ar mugursomu, kurā sabāzta ceļamaize.

Priekšā nedaudz vairāk kā 100 km garš ceļš, kas jau vienreiz tika mērots, tikai pretējā virzienā

Perfekti laikapstākļi-saule, un vējš mugurā, ved cauri kalniem un upes ielejām

Nopelnītas pusdiena pēc 2h garas mīšanās

Tarn upe-jau ļoti tuvu finiša taisnei

Frayssinous - FINIŠS!

Frays - taxi. Ar citādāku spēkratu laikam kalnā neizdosies tikt.

Sasniedzot mērķi.

Smilšu kaste bērniem

Šoreiz šovu apmeklēja vairāk cilvēku kā iepriekšējo reizi. Diemžēl death metal banda tā arī neuzstājās zvaigžņu slimības dēļ, atstājot BTB kā vienīgo vakara izklaidētāju.

Jautrība sita augstu vilni

Mūzika auroja-cilvēki auroja līdzi un laidās mežonīgās dejās (it īpaši izpaudās vairāk ieriebušie)!

Bārā pie iejams maģiskais punšs...

BTB sets nemanot pārgāja euro dance DJ setā. Alkohols dara savu - Stas jau metas ceļos

Alkohola nelabvēlīgā ietekme un sekas: tiek nozaudēts uzstāšanās tīģerādas kostīms :(

Nākamajā rītā iestiprināmies ar mājās gatavotiem labumiem:sieru un maizi, un gatavojamies pieveikt nākamos priekšā esošos 100+ kilometrus: Stas lec uz sava divratu metāla drauga, kamēr mēs ar Mišu pārvietojamies uz burvju paklāja (arī metāla, tikai ar četriem riteņiem)

Sauļošanās uz sliekšņa

Šeit cilvēki dara brīnumus: taisa paštaisītu bio sieru no  piena, ko augsto ES standartu dēļ zemnieki vairs nevar izmantot.

Un šie ir siera eksperimenti pagraba dzīlēs

Pēc garām brokasrtīm un ekskursijas pa māju un tās lauku teritoriju, Stas dodas solo izbraucienā uz  Pont d'Herault, kur DIY vietā  l'Etuve norisināsies nākamais koncerts. Bildē redzama pilsētele pa ceļam- Saint Affrica!

Pēc kārtējās negulētās un lustīgās nakts mīšanās vairs nešķiet tik viegla. Toties visas pūles tiek atlīdzinātas ar zaļi kalnotām ainavām.

Uzstāšanās kostīms ir nozaudēts- jāmēģina atrast jauns stils!

CERNA duets atkal uzstājas... šķiet, ka viņi mūs izseko. Vai mēs viņus.

Šonakt saradās daudz cilvēku

Pēc laba miega pamostamies mājīgā divistabu (!) treilerī

Bonjour! Šīs ir ļoti Frrrranciskas brokastis! Un bonusā-muša!!  Pēc brokastīm nedaudz steigā pametam vietu, lai dotos uz Pont d'Arc, kur mēģināsim veiksmi laižoties lejā pa l'Ardeche upi ar kojak laivām.
Mūsu banāni-laivas

Gatavi mesties krācēs

Extreme šļakatas...

Un tas arī viss!

Slavenā arka, kas izveidojusies, starpcitu, dabiskā veidā (vai arī ar velna palīdzību)

Tās pašas dienas vakarā, vai, pareizāk sakot-naktī-mēs nonākam Grenobļā, kur nākamajā dienā atkal koncis. Ļoti neparastā vietā...

Velo/anarho/tekno/punk/bezpajumtnieku kolektīvs nonāk nelielā infošopā, kas kalpo kā bibliotēka un tirgojas ar zīniem un mūzikas ierakstiem pārsvarā plašu formātā.

Tieši tā-šī ir uzstāšanās vieta-starp sociāli politiskiem rakstiem un HC/punk platēm. Nekādas dejošanas, nekādas lēkāšanas-uzmanīgi ar platēm!!!
Toties  ļoti mājīga atmosfēra. Šeit labi iederētos klavieres.

Kopumā pasākums bija izdevies: pirmo reizi bez indivīdiem alkohola reibumā vai kādu citu ķīmisku substanču ietekmē.

Tas arī pagaidām viss!

AUDIO BONUS - BTB LIVE @ Fray - NON-STOP PEOPLE/LA BAMBA (COVER)