Waikiki Beach

Waikiki pludmale un portatīvās BOMŽkrāsniņas tests


Barselonā vēl joprojām svilina saule, katru dienu bez izņēmuma. Un labākā vieta, kur pavadīt laiku ir Vidusjūra - vienīgā ūdenstilpne apkārtnē, kurā var nopeldēties, lai kaut cik atvēsinātos. Tā paša iemesla dēļ, Barselonas pludmales un tuvākās pludmales 30km abos virzienos ir piebāztas ar cilvēkiem. Bet es esmu vientuļo un mežonīgo vietu cienītājs, bez simtiem tūristu un komerciālo kafūžu un izklaižu, tādēļ, paurbjoties pa vietējām mājas lapām, es atradu nelielu sarakstiņu ar Katalonijas 'mežonīgajām' pludmalēm. Tuvākajās no tām esmu pabijis jau iepriekš kopā ar Gitu. Šoreiz izdomāju doties tālāk uz slaveno Waikiki pludmali (kura tika nosaukta tāpat kā slavenā Waikiki pludmale Havaju salās, tādēļ neizklausās diez ko spāniski). Tā atrodas ap 100km no manām mājām, dodos uz turieni pavadīt divas saulainas dienas un vienu nakti. Pie reizes ietestēšu savu jauno roku darbu - portatīvo BOMŽkrāsniņu. Pirmo reizi uztaisīju tāda veida krāsniņu ziemas braucienā no Milānas uz Barselonu. Un vēl joprojām šis izgudrojums priecē aci un silda dvēselīti, kā arī rokas aukstajās naktīs. Šī modifikācija piedāvā to pašu komfortu tikai aizņem daudz mazāk vietas.


Ceļā neņēmu fočuku, jo man nav normālu akumulatoru, tāpēc visas fotogrāfijas veiktas ar 3MP mobilo. Paspēju ar to uztaisīt pirmās dienas fotogrāfijas. Waikiki nav zonas un tāpēc to meklējot, mobilais pa nakti iztērēja visu baču. Neuztaisīju nevienu pludmales foto :( (būs iemesls brukt vēl) Paņēmu ievada foto no interneta. Tā laikam bija uzņemta ziemā, jo tagad šī pludmale bija piebāzta ar cilvēkiem. Nācās pameklēt kādu mierīgāku vietiņu nomalē uz klinšainiem krastiem, ko es arī izdarīju. Perfekti plakana akmens plāksne ar iedziļinājumu klintī, lai varētu paslēpties no saules, viegla pieeja jūrai un gandrīz neviena cilvēka 100m apkārtnē. Pasākums izdevās ideāls. Sauļošanās, peldēšana viļņos, gardās vakariņas, vakars pie ‘ugunskura’, nakts peldēšana un silta nakts. Atkal biju izbraucienā bez guļammaisa, ekonomējot vietu un svaru. Noteikti kādreiz būs jāatkārto, tā tiešām bija viena no labākām pludmalēm, kur es esmu bijis!


KARTE


View Larger Map

Foto atskaite: 

Nedaudz vairāk nekā pusceļā uzmetās baigais bads! Braucot garām kārtējam LIDL veikalam redzu darbinieci, kura met  kaut ko miskastē no pilna 'šopingkarta'. Piebraucu klāt, atveru vāku un ko es redzu? Mmm...


Mmmmmm....

Mmmmm.... šiem vispār nebija ne mazākās vainas!!! Augļi bija vēl vēsi no glabātuves un avokado bija pat ciets! Ko varēju apēdu - pārējo kabatās.

Kamēr ēdu pamanīju, ka esmu nolauzis zobu. Šoreiz ne savu, bet  44-to. Tagad man palika tikai 43. Nometu svaru :)

Te es mitinājos

Krāsniņa darbībā

MTB pirāti




Jūras dārgumi

Kaujas gatavībā

...pa detaļām...

...un iekšā katliņā!



Nav komentāru: