Ieskats nākotnē

Kamēr gatavojās foto/video reportāža par mūsējo pārgājienu Pirenejos, es vēlos pastāstīt nedauz par maniem/mūsu tuvākās nākotnes plāniem.

Šī mēneša beigās, kamēr Gita apciemo dzimteni, es dodos atkal kalnos, atkal Pirenejos, šoreiz viens pats. Es esmu ieplānojis vēl vienu mēģinājumu sasniegt Pireneju augstāko virsotni. Pic de Aneto sasniedz 3404m virs jūras līmeņa, kalns atrodas Pireneju grēdas Spānijas teritorijā, Hueskas provincē. Tas ir slavens ar savu ledāju tā virsotnē, kas ir lielākais ledājs Pirenejos. Pagājušajā rudenī es ar Gitu sasniedzām apmēram 3100m līmeni, bet laika apstākļu dēļ nācās pārtraukt kāpšanu un doties lejā. Situācija palika pārāk riskanta. Mēs mēģinājām tik līdz virsotnei ārpus kāpšanas sezonas ar nepiemērotu inventāru (oktobra vidu), kad šajā reģionā laiks jau ir ievērojami auksts un nestabils.
Esmu pieradis neatkāpties no saviem mērķiem un kamēr Gita ir prom dodos uz Aneto viens pats. Šoreiz, lai padarītu pasākumu vēl interesantāku un pārbaudīt/izzināt savas prāta un fiziskās izturības robežas, mēģināšu sasniegt Aneto pakāji (ap 2070m v.j.l), izbraucot no Barselonas ar velosipēdu vienā piegājienā ar minimālo ekipējumu. Rupji rēķinot tie ir 300km pa 20h ar ļoti daudz braukšanu kalnā. Būs jāatceras manu dalību 24h gonkā Latvijā. Sasniedzot bāzes nometni atkarībā no laika apstākļiem un manas pašsajūtas nākamajā vai aiznākamajā rīta es veikšu otru mēģinājumu sasniegt virsotni, kas man aizņems apmēram 12h. Jā pēc šī piedzīvojuma palikšu dzīvs, tad ar prieku padalīšos ar izjūtām un fotogrāfijām.

Otrais mūsu grandiozais plāns šajā gadā ir doties ārpus Eiropas robežas veloekspedīcijā uz Maroku. Tur mēs ceram atrast kaut ko jaunu priekš sevis, iegūt jaunu skatījumu uz cilvēku dzīvi un savu dzīvi. Maršruts vēl nav precīzi noteikts un ceļojuma ilgums arī, bet pastāv iespēja, ka tas aptvers visus šīs valsts reģionus.


Sekojiet mums!

Nav komentāru: