Namiņš ripo 2014 - velotūre ir noslēgusies

Četri mēneši pavadīti ceļā un +4500km nobraukti ar velo pa Eiropas ceļiem. Šī bija mana garākā velotūre vienatnē. Galu galā man izdevās nospēlēt 10 koncertus ar pusi, pabūt Francijā, Vācijā, Polijā, Čehijā, Austrijā, Šveicē un Itālijā. Pabūt superīgās vietās, satikt tonnu ar interesantiem cilvēkiem. Un satikt sen neredzētus draugus.

Mans velo un DIY ekipējums un es izturējām visus šķēršļus, kas mums sastapās ceļā. Izturējām godam, bez nozīmīgiem ievainojumiem un bojājumiem. Četri pazaudēti spieķi viņam un nenozīmīgi saules apdegumi man nespēja sabojāt mūsu ceļojumu. Atgriežoties Barselonā mans velo tika apbalvots ar pilnīgo tehnisko apskati un jaunām detaļām un tagad atkal triecās pa Barselonas ielām kā jauns!

Man gan neizdevās sasniegt savu galveno tūres mērķi – savākt naudas fondu velosipēdiem priekš Ērģeme bērnu nama. Pieticīgi dzīvojot uz ceļa četrus mēnešus, neēdot restorānos un nepaliekot viesnīcās pa nakti man izdevās savākt 365 eirikus no nospēlētiem koncertiem, kas ir visnotaļ tālu no vēlamās summas. Neesmu es nekāda rokzvaigze, kas spēj savākt savos koncertos tūkstošiem cilvēku! Bet tas nenozīmē ka es padodos! Русские не сдаются! Tas nozīmē tik to, ka nākošgad es dodos Eiropas tūrē atkal!!! Šoreiz ar galamērķi Latviju! Gatavojaties!

Bet šobrīd es saku LIELS PALDIES UN RESPECT visiem, visiem kas ieguldīja kaut ko no sevis šajā idejā. Visiem cilvēkiem, kas sarīkoja man koncertus dažādās Eiropas pilsētās, cilvēkiem kas apciemoja pasākumus, draugiem, kas palīdzēja man realizēt Namiņš Ripo 2014 projektu! Tas ir ļoti svarīgi priekš manis un priekš bērnu nama bērniem!

Turam buru!

1 komentārs:

Anonīms teica...

Malacs